Faktura fritidshus

Varför är fakturan så ojämn varje månad?
Linda

Kommentarer

  • När det är en faktura som avser hela året delar du årsbeloppet med 365 och tar det sedan gånger det antal dagar som fakturan avser.

    Om det gäller ett sommarabonnemang delar du årsbeloppet på sommarperiodens totala dagar (140 st) och multiplicerar med antalet dagar på fakturan.

    Vår fritidstaxan är mellan vecka 19 till vecka 38 vilket innebär att det totalt är 140 dagar årsbeloppet delas på.

    Fakturering fritidstaxa
    • Maj-juni är 56 dagar
    • Juli-augusti är 62 dagar
    •  September är 22 dagar

    Therese