Egen avlämning av latrinavfall

Hur fungerar med egen avlämning av latrinbehållare? Jag har egen latrintunna med lock, är det ok att använda den och hur får jag tillbaka tunnan eller måste det ske på något annat sätt? Hur funkar det praktiska helt enkelt?

Skogstoan

Kommentarer

  • För att få ditt latrin hämtat när du inte har abonnemang hos oss så måste du beställa ett abonnemang med minst 3 behållare därutöver kan du beställa tillfällig extra latrinbehållare. Du kan sen välja mellan hämtning av kärlet mot en kostnad enligt gällande renhållningstaxa eller lämnar det på vår återvinningscentral kostnadsfritt.

    Tove
  • Hej, jag har en följdfråga kring detta. Vilka tider går det bra att avlämna en latrinbehållare på Frutorps återvinningscentral?
    Anders
  • Under Återvinningscentralens ordinarie öppettider se bif länk
    Öppettider | Sörmland Vatten (sormlandvatten.se)

    Jenny