E faktura

Jag vill se mina tidigare e-fakturor, men kan inte hitta typ ”Mina sidor” eller liknande?
Barbro

Kommentarer

  • Nej, vi har inte "Mina sidor" än. Men du ska hitta dina e-fakturor i din internetbanks arkiv för just e-fakturor.
    Pernilla
  • När tänker ni börja med ”Mina sidor” ?
    Elisabeth
  • Tyvärr kan vi inte svara på när det kommer att ske.
    Men just nu tittar vi på olika lösningar för tjänsten.
    Jenny
  • Saknar fortfarande "Mina sidor" med alla fakturor samlade
    Björn
  • Gällande Mina sidor, pågår arbete med att starta upp under 2024.
    Pernilla