Bortrest under en längre tid

Vi, en familj på fyra personer, kommer vara bortresta under fem månader och kommer under den tiden ha minimal eller obefintlig sophämtning. Går det att pausa, minska kärlet eller antalet hämtningar under en period?
Brita

Kommentarer

  • Hej Brita! Det är inte möjligt att pausa sitt abonnemang. Men ni kan ställa undan ert kärl så att ingen annan lägger avfall i det under tiden ni är bortresta.
    Pernilla
  • Tack för svar. Om vi vill byta storlek på kräket, hur gör vi då?
    Brita
  • Mejla vår kundservice direkt så hjälper vi dig med det. kundservice@sormlandvatten.se

    Pernilla