Biogasmacken Katrineholm

Hej
Idag när jag skulle tanka så var det helt omöjligt att låsa fast munstycket i bilen. Har ni bytt någon utrustning?
Björn

Kommentarer

  • Hej Björn
    Nej ingen utrustning är bytt. Munstycket är av den standard som ska användas. Det vi vet är att konstruktionen för vissa bilmodeller ibland kan göra det svårt att vrida runt själva låsvredet så att man kan behöva rotera munstycket för att kunna låsa.
    Lars