3-kammarbrunn och sluten tank-tömning

Blir det billigare att tömma dessa samtidigt? Samma bil som tömmer? Hur meddelar man er att vi i så fall vill få båda tömda samtidigt?
Lena

Kommentarer

  • Det stämmer att det blir ett reducerat pris om du tömmer två anläggningar samtidigt på samma fastighet. Ni klickar i de anläggningar ni önskar tömma i beställningsformulär på hemsidan eller ringer för bokning till vår kundservice på 0150-800100..
    Jenny