Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Tvättstuga

Hej snälla fixa tvättstugebokningen, det har varit problem länge nu med det.

Kommentarer

  • Hej Ingrid,

    Vår IT-support arbetar med att lösa problemet och vi hoppas att det snart ska vara ordnat. Under tiden kan man boka tid på bokningstavlorna utanför tvättstugorna.

    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information
  • Det går fortfarande inte att boka tvättstuga, via mina sidor. Snälla fixa detta nu!
    Carina
  • Hej, nu ska det åter fungera att boka tvättstuga via "Mina sidor". Vi beklagar att det tog tid att lösa problemet denna gång.

    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information
  • Vad är det för systemuppgradering som ska göras i tvättstugorna
    13-14 mars?
    Leila
  • Nu går det inte att boka via nätet igen!
    Eva
  • Hej,
    Vi behöver göra en uppgradering för att få in de senaste uppgifterna i vårt passersystem.
    Tyvärr är det nu problem att boka tvättider på hemsidan. Vi råder dig som har möjlighet att boka på bokningstavlan utanför tvättstugan.
    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information
  • Hur vore det om ni kanske lägger in den informationen, där någon kan se det? Ni har en hel sajt att göra det på, Facebooksida whatever.. Kunde det gå att vara liiiite bättre på att informera om sådana saker, som att det inte går att boka tvättstuga online? Och kanske i realtid ge information, ifall det händer att problemet blir löst?
    sur boende
  • Hej, tack för bra synpunkter. Vi skrev om uppgraderingen på vår hemsida för ett par veckor sedan, men den informationen hade helt enkelt hamnat lite för långt ner i nyhetslistan i dag. Nu är det åtgärdat!
    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information
  • Varför har ni ändrat utseendet på tvättbokningen på nätet? Det var mycket bättre innan? Nu är det kluttrigt och svårt och vart tog bastubokningen vägen? För nu dem som brukar bada bast?
    Eva
  • Hej Eva,
    Vi håller på med layoutarbetet på tvättstugesidan och det kommer snart att vara åtgärdat så allt blir klart och tydligt.

    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information
  • När ska systemet för att boka tvättstuga fungera???
    sur boende
  • Hej, det är fortfarande problem med tvättstugebokningen via webben och vi beklagar de besvär detta orsakar våra hyresgäster. Vår leverantör arbetar för att lösa problemen, men vi har just nu inte någon prognos för när det kommer att vara klart.
    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information
  • Hej.
    Ang det nya systemet att boka via nätet. Tycker det är svårt att veta vilken tvättstuga  som avses förut stod det vilken adress så man visste vilken tvättstuga man bokade nu får man gissa sig till vilken då "Tvättstuga 1" inte säger så mycket eller "Tvättstuga Gr1"
    Maria
  • Hej Maria,

    Tack för ditt mail.
    För tillfället pågår ett tekniskt arbete som kommer att förbättra tvättstugebokningen via Mina sidor. Vi hoppas bli klara med det arbetet inom kort.

    Med vänliga hälsningar
    Sollentunahem
    Sollentunahem Information
  • Om jag som bor i Skälby och tillhör de som tvättar på Västerv 13, vill beställa tvättid via min dator åt en vän som tvättar på Västerv 3-5 så funkar inte det. Varför? Måste jag gå ner i dennes tvättstuga och sätta upp tiden manuellt? På min dator kan jag bara sätta upp tid för "min" tvättstuga + grovtvätt på Skälbyv.
    Det var bättre förr
  • Hej, tvättstugan är knuten till lägenheten och den egna tvättstugenyckeln. Om du bokar åt din vän behöver du ha dennes inloggning för att nå tvättstugan elektroniskt. Bokar du med ditt lägenhetsnummer så kommer inte din vän kunna nyttja tiden.

    I annat fall måste du ha din väns tvättnyckel och boka på plats på bokningstavlan.

    Med vänlig hälsning
    Sollentunahem Information

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.