Till senaste kommentaren

Jag kan inte teckna internetabonnemang. Vad kan jag göra?

Jag kan inte teckna ett nytt internetabonnemang, eftersom min nya lägenhet redan har ett abonnemang. Hur löser jag det?

Kommentarer

  • Hej!
    Om du som ny hyresgäst inte kan teckna abonnemang p.g.a. att förra hyresgästen spärrar, ska du göra följande:

    Gå in på bredbandskollen.se.

    Du får då upp namnet på den bredbandsleverantör som har en tjänst som spärrar. Du som hyresgäst kontaktar sedan leverantören som meddelar stadsnätet om en omedelbar urkoppling.

    Vi har avtal med SEOM:s stadsnät, men ni kan själv välja annat nätbolag om ni önskar.

    Här är kontaktuppgifter till SEOM om ni vill veta mer om de tjänster vi har hos dem:

    Sollentuna Energi & Miljö AB
    Telefon 08-6238800
    kundtjanst@seom.se
    https://www.seom.se/kundservice/
    Sollentunahem
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.