vindstyrkor under Alfride

Hej!
Jag läser om stormen Alfride .
Jag såg på er superfina hemsida (såå informativ och kul att läsa) att Örskär hade uppåt 37 meter.
Har du ngr uppgifter på  max-byvindar o medelvind från ngr mätningar på Värmdö (Skarpö, tex) och ute på havet mellan Landsort och Dalarö (typ  Svenska högarna, Sandhamn, Almagrundet, Gustaf Dahlén) där det var som värst. Kanske ngn våghöjd, läste om en mätning norr om Gotland ni rapporterade om, på över 5 m.

Kommentarer

  • Hej Per,
    Jag har nu svarat dig via mail.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst