Vindriktning på kustobservationer saknas på tidigare data

Hej.

När man kikar på kustobservationer
https://www.smhi.se/vadret/hav-och-kust/kustobservationer#id=81350
så ser man senaste vindriktningen men inte när man tittar på historisk data på samma sida, då finns bara vindhastighet (medel och max) samt temperatur, oavsett om det gäller graf eller tabell.
Detta önskar jag såklart en ändring på - vindriktningen och hur den vrider sig är extremt betydelsefull info.

Hälsningar Jonas.

Kommentarer

  • Hej Jonas,
    Tack för din feedback och vi tar med den till diskussion nästa gång det är dags för vidareutveckling av tjänsten.
    Vänliga Hälsningar
    Therese
  • När jag försökt titta på historiska data för "vanligt" väder finns bara temperaturobservationer trots att länken talar om att ladda ned alla data för viss period.
  • Hej Erik,
    Vilken tjänst är det du kikar i?
    Vänliga hälsningar
    Therese