Vindobservationer på station Skarpö vid Kanholmsfjärden

I kustobservationer för Mellersta Sverige finns fortfarande Stavsnäs som ort med men inga angivelser om vind mm. Vore bra om ni ändrar till Skarpö och även lägger in de observationer som hör hemma där. Vi som bor permanent utanför och i anslutning till Kanholmsfjärden och är beroende av båt året om så är de observationerna viktiga för oss.

Kommentarer

  • Hej Lars-Arne,
    Detta är bekant för våra tekniker men det är tekniskt mycket komplicerat att åtgärda detta. Jag tycker själv att det är irriterande och jag hoppas att man får till det snart!

  • Era tekniker måste arbeta med snigelfart som inte på ca ett år lyckats byta ut Stavsnäs mot Skarpö. Skyll på något annat!!