Världens väder i GP

Ni har tagit bort Ho Chi Min på Världens väder i GP. Varför?
Vi är många som har anhöriga där och är intresserade av att se prognosen

Kommentarer

  • Hej Kerstin,

    Vi har inte levererat vädergrafik till GP på ett tag.

    Från och med 1/10 är TT nya leverantörer till GP med innehåll från SMHI.
    Jag vet dessvärre inte om det är TT eller GP som bestämmer vad som ska vara med, utan det är nog bäst att kontakta dem.

    Vänliga hälsningar,