Varför så lång laddningstid för radarbilderna de senaste dagarna?

Under gårdagen och idag så tar radarbilderna en evighet att visa. Har testat olika sökmotorer utan någon skillnad, varför jag tror att något ändrats i era appar.

Kommentarer

  • Hej,
    Vi beklagar detta och felsöker just nu. Radarbilderna i appen fungerar så jag hänvisar dit tills problemet är löst.
    Med vänlig hälsning,