Var ligger snön?

I vår tjänst "Snödjupsobservationer" finns en karta över vilka delar landet som har snötäcke.

SMHI Kundtjänst

Kommentarer

  • Snödjupskartan ger en översiktlig bild av det observerade snödjupet i Sverige.

    Via våra öppna data kan observationsdata för varje mätstation laddas ned för aktuellt samt historiskt snödjup.

    Vill du lära dig mer om snö? Titta in på vår Snö-sida där vi samlat information om tidiga och sena snöfall, snörullar, laviner och vita jular.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.