Våghöjd

Hej!

Jag använder er utmärkta sida med Hav o Kustväder. Men de senaste dagarna när jag vill se våghöjden så visas bara vindpilar och inga färger som symboliserar olika våghöjd. Är det något jag inte klickar rätt på?

Vänliga hälsningar
Carina Bergqvist

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Kul att du använder dig av vår sida Hav o Kustväder.

    Vi har för tillfället en bugg på den sidan som gör att de olika färgerna tyvärr ej syns.
    Våra tekniker håller på att läsa problemet och förhoppningsvis kommer de att fungera snart igen.

    Vänliga hälsningar,