Vädret i Gävle

Hej ! Som Gävlebo i förskingringen undrar jag varför  det är "ingen uppgift från Gävle " nu i väderleksrapporten i radion ??Det har pågått flera veckor !
Hälsningar Monica

Kommentarer

  • Hej Monica!

    Modemkortet på stationen i Gävle har av någon anledning gått sönder, men ett nytt är skicka till tillsynspersonen och det ska bytas senast i slutet av denna vecka.

    Ha det gott och trevlig helg!