väderleksrapport

Hej! Jag har för vana att sätta ut en väderleksrapport på mitt arbete för våra medlemmar. Då använder jag mig av YR, eftersom jag kan printa ut ett diagram och medföljande prognos. Går det att göra hos er också?
MVH
Christer

Kommentarer

  • Hej Christer, tack för din fråga.
    Ja, det går faktiskt att skriva ut både diagram och tabell. Välj vad du vill ha utskrivet och klicka på utskriftsknappen i våran 10-dygnsprognos.
    Önskar dig en fortsatt trevlig måndag!