Väderi Stockholm idag 15/1-2018

Ljuset i Stockholm/Kista är väldigt konstigt idag. Det är mörkare än vanligt, visserligen molningt, men det är som det var den 17/10-2017, konstigt mörkt även mitt på dagen. Nåt särskilt det beror på?

Kommentarer

  • Hej!

    Vid den här årstiden kan det bli ganska mörkt även mitt på dagen, förutsatt att molnen är tillräckligt tjocka så att de bara släpper igenom minimalt med solljus.