Väderdata

Hej!
Jag behöver veta hur mycket det blåste/ stormade tisdagen 9/8-16 i Jonsered, västra Götaland.

Kommentarer

  • Hej Ida!

    På vår sida Öppna data kan du själv hämta hem den information du söker. Välj först parameter (vind, byvind etc). Välj ”Endast nu aktiva” och klicka på den gröna prick som ligger i det område du är intresserad av.

    Här är en direktlänk till sidan: http://opendata-download-metobs.smhi.se/explore...

    Hämtar du observationer själv från hemsidan är det helt gratis, vill du att vi skickar de här uppgifterna till dig tar vi en avgift. Är du intresserad av det, maila i så fall dina uppgifter till kundtjanst@smhi.se så kan vi hjälpa dig.