Väder

Hej!
Hur ska man avgöra om vilket som är regnigast?
Jag vill veta 100% säkerhet om vilket som är regnigast utav de som jag skickat. Mvh Benjamin Wängerstedt

Kommentarer

  • Hej!

    För att vi ska kunna besvara frågan måste vi veta mera exakt vad du menar med "regnigast".
  • De som jag skriver upp nu har jag svårt att avgöra om vilket som det är regnigast utav de som jag skrivit upp. Eftersom de två tabellerna i varje månad är så likt.

    Juli 2011-2015:
    Juli 2011: (15 dagar) 120.5 mm - normalt 84 mm

    Juli 2015: (18 dagar)
    125.7 mm - normalt 84 mm
    Vilket är regnigast? Även det är så likt.

    Augusti 2012-2016:
    Augusti 2012:
    132.9 mm - normalt 83 mm

    Augusti 2016:
    135.6 mm - normalt 83 mm
    Vilket är regnigast? Även det är så likt.