Vad är det för årstid hos mig?

Hej!
Jag undrar var jag kan följa vilken årstid (vår, sommar, höst & vinter) det är hos mig just nu enligt den meteorologiska definitionen?
SMHI Kundtjänst

Kommentarer

  • Hej!

    Det kan du hitta på vår hemsida under fliken som heter "Vädret". Håll muspekaren på fliken "Vädret" och klicka sedan på "Årstidskarta".

    Här kan du även hitta de meteorologiska definitionerna för våren, sommaren, hösten och vintern. Smidigt, eller hur?

    Med vänliga hälsningar,

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.