uppdatering av klimatdatakartor

Hej!

Jag har tidigare år använt mig av era kartor som visar uppmätta klimatdata jmf prognoserna för ett framtida klimat. Det har varit väldigt och och pedagogiskt att kunna diskutera enskilda år. Nu ska jag medverka på en lantbruksmässa och skulle ladda hem nya uppdaterade kartor, men såga att ni inte hade uppdaterat dem sedan 2016! Se exempelvis
https://data.smhi.se/met/climate/time_series/html/rcp/lan/rcp85/dia_big/t_vin_12_rcp85_y.png?2.0

Är det något ni hinner göra den närmaste tiden?

MVH

Sara

Kommentarer

  • Hej Sara
    Tack för den bra återkopplingen. Vi planerar att uppdatera diagrammen i år, men det blir tyvärr tidigast under
    hösten.
    Erik Klimatologi