Undersökningen o ett förtydligande av min kommentar.samtidigt. Blev den skickad!?

Jag vill bara säga att när jag tittar på prognosen för en dag ser jag att det inte står ˚C ovan i rubrik kolumnen. Men under ”känns som” står det. Så vid VÄDER skall det vara tydligare.
Mvh
Gunilla

Kommentarer

  • Hej Gunilla! Tack för synpunkten! Jag tar den vidare till produktansvarig. Jag tror att anledningen till att det inte står ˚C där är att den kolumnen både innehåller en vädersymbol och temperatur, vilket krånglar till det lite.
    Vad skulle funkat bättre för dig?
    Leif Webbkoordinator
  • Tack, men jag menar ovan prognosraden, se bild.
    Eftersom jag är från Hälsingland har jag koll på Celcius 😀
  • Är det här du vill få in ett C? Se bifogad bild

    Leif Webbkoordinator
  • Japp!
    /
    Väder
    Temp. ˚C

    Allt är ju väder och man begriper tecknen utan att ha rubriken Väder.
    Så det räcker med;
    /
    Temperatur
    ˚C
  • Ok, check! :-) Jag skickar vidare till produktansvarig så får vi se om det är nåt som kan vara intressant att ändra. Finns en "risk" att om vi lägger till C så kommer vi få reaktioner om varför vi inte även sätter en etikett för symbolen. Vilket antagligen vore det korrekta rent formellt. Då blir det istället trångt.
    Vi får se :-)
    Leif Webbkoordinator