Tidslinjen för radar/blixt

Hej

Bra att Radar/Blixt hamnat på startsidan mha paraplyknappen i högerkanten.
Men... ni borde dra tidsreglaget längst till höger så att man default får "just nu" med möjlighet att backa bandet genom att dra i det.

Kommentarer

  • Hej Fredrik,
    Tack för din synpunkt, vi har nu diskuterat detta i utvecklargruppen, och jag håller med dig om att det senaste värdet borde visas, då det i alla högsta grad är en observation.
    Jag för in det i våran att-göra-lista. Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

  • Verkar som att denna fråga återigen är relevant med den nya Radar och Blixt presentationen 2020.  Tidslinjen är återigen inaktuell, d.v.s. den är inte längst till höger vid presentationens start.

    Jag skulle också vilja ha tidsangivelsen/klockan tre gånger större samt mer centrerad så att man slipper skela med ögonen när "punkten" rör sig.

    Kanske är det möjligt att visa tiden ovanför "punkten" ?

  • Hej Erik,

    Tack för din feedback!

    Jag tar detta vidare till våra utvecklare så de får titta på dessa synpunkter/önskemål.

    Vänliga hälsningar,