Temperaturkarta

Hej!

www.wetterzentrale.de kan jag se Europakarta med färgade områden i olika temperaturer. Varje dag i ca två veckor. Intressant.
Har e kommer SMHI att kunna visa något liknande?

Vill gärna få tips om någon liknande hemsida, där tiden sträcker sig ännu längre - kanske flera månader.

Vill också kunna se jetström-karta på liknande sätt.
Var kan jag se detta? SMHI?

Vore - trots ökad osäkerhet med tiden - spännande att kunna följa sådana kartor dagligen.

Glad för alla tips.

Mvh Erik

Kommentarer

  • Tack för tipsen om hur vi kan göra vår hemsida bättre.
    Sverker Klimatolog