Tabellen för Havsvattenstånd

Jag saknar den trevliga tabellen "Senaste 24 timmarnas havsvattenstånd" och använder den dagligen i mitt arbete på Nidingens fågelstation.
https://www.smhi.se/vadret/hav-och-kust/havsobservationer/havsvst_tab.htm
Den sidan har nu varit "nere" några dagar. Jag undrar om den sidan kommer tillbaka?

Kommentarer

  • Hej Uno, tack för att du kontaktar oss om detta.
    Vi är nyfikna på vad du tycker om den nya Observationstjänsten - Vattenstånd (hav), som har en tabell under kartan, skulle kunna fungera som en ersättning, tillsammans med den nya tjänsten Vattenstånd och vågor?
    Jag kommer givetvis att initiera uppdraget att felsöka den gamla tjänsten.
    Önskar dig en fortsatt trevlig fredag!