Hur gör jag för att ta bort en ort?

Hur får jag bort en ort?

Kommentarer

  • Hej Marita,

    Du får bort en ort genom att avmarkera stjärnan till vänster om ortsnamnet.

  • Lyckades med det!

  • Måste "öppna" orten först och sedan klicka!
    Tack det fungerade

  • Men jag har ju aldrig lagt in de oönskade orterna som favoriter!
  • Hej Lennart, hoppas det löste sig att ta bort favoritorterna ändå, annars får du gärna höra av dig igen.
    Trevlig fredag!
  • Hej jag vill ta bort en ort,hur ska jag göra?
    Hälsningar Inger
  • Hej Inger!

    För att ta bort en favorit så klickar du på förstoringsglaset längst upp i högra hörnet. Sedan måste du gå in på den ort du vill ta bort, när du är inne på orten så klickar du på den gula stjärnan uppe i vänstra hörnet.

    Senaste sökta platserna går för närvarande inte att radera, det är dock bara de tre senaste sökningarna som sparas.

    Ha det gott!