Symboler väderslag

Hej,
Jag arbetar med kartor på Strängnäs kommun och har nyligen tagit fram en karta med och för barnen i kommunen. Kartan har en lite doldis som är en molnsymbol i övre vänstra hörnet vilken hämtar väderleksrapport via ert API. Funktionen använder era väder-symboler men jag har dock inte lyckats hitta symboler för väderlek nattetid (symbolerna med halvmåne etc).
Är de symbolerna något ni skulle kunna tänka er att dela med oss?
https://karta.strangnas.se/barnkarta/
Vh/ Mikael Ulfvik

Kommentarer

  • Hej! Ursäkta ett sent svar. Trevlig sida! Jag har ställt frågan till produktansvarig. Jag tror inte vi har lagt ut symbolerna i APIet. Återkommer. :-)
    Leif Webbkoordinator