Stationsplacering av Kustobservationer

Gäller Kustobservationer
Varför ligger markeringen på Sverigekartan ca 10 mil norr om stationens
placering ? Fårösund markering ligger uppe vid Svenska högarna !
Har jag ngt fel på några inställningar ????

Hälsningar
Anders Porat

Kommentarer

  • Hej Anders, tack för din fråga.
    Det är ett fel som inträffat den senaste tiden, vi kommer inte att rätta till det.
    Produkten Kustväder är en av våra allra äldsta webbprodukter, den är på väg att avvecklas. Använd gärna Hav- och kustväder istället.