startsidan är fryst

Varför går det inte att söka på ort startsidan fryst startar jag om webbläsarene kan det gå

Kommentarer

  • Hej Jan,

    Vi har märkt att vi har problem med IE9, när man söker ort. Vi trodde vi hade löst det vid senaste patchen, men det visade sig att många fortfarande har problem.

    Utvecklarna håller på och jobbar med buggrättning. Hoppas på att det ska vara löst till nästa uppdatering.