Smhis App i Iphone 6

Jag har en Iphone 6. När jag laddar ner Appen fungerar den i några minuter. Sedan låser sig hela Appe. Går inte att ändra något. jag har iso 11.3 installerad i min telefon
MVH kurt..

Kommentarer

  • Hej Kurt, tack för inrapporteringen, vi jobbar på en buggrättning.
    Man behöver inte installera om appen, det räcker med att svepa den ur multitask-menyn ("döda" appen) och starta om den igen.
    Önskar dig en fortsatt trevlig fredag!