SMHI Skara

SMHI Skara mätningar nederbördsräkningar under den senaste tiden? 11-12 sept. regnade det väldigt mycket i Skaraborg,  jag undrar varför SMHI Skara inte har rapporterat något om det?

Agneta Svensson

Kommentarer

  • Hej Agneta,

    Tack för ditt inlägg och ber om ursäkt att ditt svar har dröjt.

    Regnet som har skett mellan denna period är under granskning.
    Vår observationsenhet kommer att gå igenom dessa uppmätningar och efter de så kommer de att publiceras.

    Vänliga hälsningar,

    Sofie