SMHI-s app för iPad

Hej! Sedan igår 25/5 finns inga väderdata i appen. Jag har startat om, raderat appen och lagt in den igen.
Finns det något jag kan göra åt problemet?

Med vänlig hälsning,
Rolf Dimander

Kommentarer

  • Hej Rolf, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!
  • Hej Anders!
    Appen funkar ff inte. Prövade att starta om men utan effekt.
  • Hej,
    Vi var något för snabba med att avskriva ärendet, det fungerade endast på vårt interna nätverk, men NU ska det vara löst, ursäkta strulet!
  • Hej igen Anders, ursäkta att jag verkar tjatig men nu saknas vädersymbolerna....
  • Hej Rolf och tack för meddelandet, ingen fara!
    Vi håller just nu på att försöka få våra bakomliggande system att skicka rätt vädersymbol, så att appen förstår vilken symbol den ska visa.
    Våra tekniker jobbar med felet, och symbolerna kommer att dyka upp när det är löst, förhoppningsvis snart.
  • Tack för bra och snabb information!