SMHI för Ipad visar inga data

Sedan ett par dagar får jag inte fram något data på min Ipad app. Jag har raderat appen och återinstallerat men samma problem. Jag kan välja ort, men inget data visas. Är det ett fel på appen eller är det bara jag som har problem?

Kommentarer

  • Hej Gunilla, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!
  • Hej. Jag har problem med väderrapport för I-pad. Jah har ominstallerat appen men får inga data. Vad är problemet. Ser att hundra också haft det.
    Lage
  • Hej,
    Nu har datat försvunnit igen från väderappen på Ipaden.
    Det verkar vara samma problem som tidigare.
    Hälsningar
    Gunilla De Giuseppe
    Seglare
  • Hej Lage och Gunilla, tack för inlägget.
    Det gjordes en förändring i vår infrastruktur i måndags, där man av misstag flyttade på iPad-appens service, appen ska ha fungerat normalt igen sedan i tisdags.
    Önskar en trevlig helg!