Smhi för iPad fryser

vid installation av appen fungerar det som tänkt efter att plattan varit i viloläge och den aktiveras fungerar den inte, får upp bilden men kan inte göra någonting om jag raderar appen laddar den på nytt funkar det igen till nästa viloläge används på en iPad  modell MP2F2KN/A OS VERSION 11.3 (15E216)

Kommentarer

  • Hej Johny, tack för inrapporteringen, vi jobbar på en buggrättning.
    Man behöver inte installera om appen, det räcker med att svepa den ur multitask-menyn ("döda" appen) och starta om den igen.
    Önskar dig en fortsatt trevlig fredag!