Saxån

Hej
Hur gör jag för att få fram vattenflöde och regnmängd på punkt 194 +202 från januari fram till nu 2021.
mvh Nils-Arne
Nils-Arne Nilsson

Kommentarer

  • Nils-Arne Nilsson
  • Hej Nils-Arne
    Tack för din fråga. Hydro.nu som du har använt är till för att se aktuellt läge, vill du ladda ned vattendata ska du använda "Modelldata per område". Leta upp de områden du är intresserad antingen genom att klicka i kartan eller sök område.
    Klicka i området och ladda ned data. I filen som du laddar ned finns mycket information, en flik med vattenflödesdata 2004-2020 och en med vattenflöde för 2021.
    Nederbörd finns att hämta på "Öppna data" , klicka på station och ladda ned data.
    Vänliga hälsningar
    Maud
    Allmänhetens Hydrolog