Satellitkarta Europa

Hej SMHI,
Tack för den nya fina och tydliga satellitkartan över Europa. Där kan man enkelt följa alla fronter som år på g.
Vänliga hälsningar
Bengt Wallin

Kommentarer

  • Hej Bengt,
    Tusen tack för att du tar dig tid att skriva till oss, och tack dessutom för det värmande beröm du ger oss och våran tjänst.
    Önskar dig en fortsatt bra torsdag!
  • Hej SMHI
    Benytter nu SMHI som helside, da DMI er blevet helt umulig. Det ærgrer mig dog at jeg ikke kan finde Sattelitbild på min IPad. Det kan jeg godt på computer.
    Med venlig hilsen

  • Hej Vagn,
    Om du går in under kartor och sedan klickar på den blå cirkeln med två pappersark så hittar du radar med blixt om det är det du söker?

    Återkom om problemet kvarstår.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst