Sannolikhetsprognosen visar åskskurar

Stämmer det att det är risk för åska under kommande dagar, för Uppsala, Stockholmsområdet?

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Det finns ingen åskrisk i våra prognosmodeller, alltså inget som ska vara i prognosen. Troligtvis är det ett tekniskt fel, tack för du uppmärksammar oss om detta. Jag har skickat vidare frågan till ansvariga för sidan så de kan rätta till det 😀