Sannolikehtsprognosen.

Hur länge ska sannolikhetsprognosen vara beta? Och varför kan ni inte ha under nederbörd ett intervall istället i vanliga prognosen. Precis som yr.no

Kommentarer

  • Hej,
    Den kommer ligga som beta ett tag till. Vi behöver göra ganska mycket arbete med bakgrundsdata innan vi kan förändra den tyvärr. Intervall i vanliga prognosen har vi skissat på men det behöver testas innan vi kan driftsätta. Vi har tyvärr dåligt med webbutvecklare just nu så det kommer också ta tid.

    Med vänlig hälsning,