Sammenheng mellom väderstationer

Hei,

Jeg skal se på normalväder for disse byene i perioden 1961-1990 .
Jeg bruker informasjonen herifra http://www.smhi.se/klimatdata/meteorologi/temperatur/dataserier-med-normalvarden-1.7354

Hvis jeg bruker kartet med stationer og søker på for eksempel Malmö får jeg opp at det er tre stationer: Malmö_hamn sjö, Malmö og Malmö. Hvordan finner jeg disse igjen i normalväder-dataen? Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal finne riktige målestasjoner for de ulike byene.

Mvh Christine Fahre (masterstudent ingeniør på NTNU)