Säkra/osäkra prognoser?

Varför har ni tagit bort beteckningarna "Säker prognos", "Ganska säker prognos" och "Osäker prognos" från era prognostabeller? Det var ju en mycket bättre service än klart.se hade.

Mvh, Berit Nordqvist

Kommentarer

  • Hej Berit,

    Tack för din uppmärksamhet!

    Det handlar om ett problem i samband med en uppdatering. Vi är medvetna om detta och håller på att jobba med att få tillbaka denna funktion.

    Vänliga hälsningar,