Resa - om varning klass 2

Hej,
Idag kl 15 hade vi planerat en resa från Stockholm till Vemdalen skistar för att åka skidor. Söndag planerar vi komma tillbaka till Stockholm.

Vi såg nu att ni har utfärdat en klass 2 varning för området.

Bör vi avboka vår resa?

Tacksam för snabbt svar!

Fam. Brännström

Kommentarer

  • Hej,
    Det blåser storm i vindbyarna i området just nu men vinden avtar under eftermiddagen. Imorgon är det betydligt lugnare väder. På söndag väntas snöfall på eftermiddagen och fram emot kvällen ökar vinden igen.

    Med vänlig hälsning,