Relativ luftfuktighet Göteborg A

Finns det någon idé om när mätning av relativ luftfuktighet för station Göteborg A kan komma igång igen? Har inte levererat denna data efter 20/11.

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Tack för att du är uppmärksam!

    Vi har haft problem med fuktgivaren och att den visar felaktiga värden, så därför har vi valt att stänga av rapporteringen i väntan på felsökning och eventuellt reparation.

    Vi hoppas att denna ska vara tillbaka och fungera korrekt snarast.

    Vänliga hälsningar,