Radarkartorna

Men vad har ni gjort med radarkartan? Minsta rörelse med musen på kartan så hamnar jag t ex i Nord-Afrika. och jag har valt Stockholm. (se skärmdumpen) Och SÅ mycket "billigare" karta mot förut.
Jag använder samma flik/adress som jag haft i flera år, och så plötsligt detta. Har jag missat något?

Kommentarer

  • Hej Kenneth,

    Tack för din feedback!

    Dock är detta ingenting som jag hört om sedan tidigare.
    När du flyttar runt på kartan håller du in musen när du flyttar omkring eller klickar du, drar och släpper?

    Gällande Stockholm, när du klickar på den fliken som du har för att få en direktåtkomst till radarkartan hamnar du då i Nord Afrika också?

    Vänliga hälsningar,