Radar/blixt

Gillar den nya Radar/blixt!!!

Kommentarer

  • Tack så mycket! Jag tycker också den är bra, med 5-minuters-uppdateringar.
  • Men den uppdateras ju inte?
    Man måste ladda om sidan för uppdatering och då får man ju upp hela Sverige och måste zooma in igen!!
  • Hej,
    När man väljer in ett område där man vill följa radarbilden en tid. Hur uppdaterar man radarbilden utan att behöva göra om alla inställningar från början?
    Nils-Olof
  • Hej!
    Vi arbetar just nu på en "ladda om" knapp, som kommer att ge möjlighet att uppdatera radarbilden utan att behöva göra om alla inställningar. Går allt som det ska, så kommer funktionen införas inom två veckor!
    Bästa hälsningar

  • "Ladda om" finns nu och fungerar fint, toppensida!
    Bosse i GBG
  • Wow, helt suveränt med "ladda om" knappen.
    Älskar nya radarkartan nu
    Tack
  • Hej!
    Lite sent svar pga semestertider. Men va kul att höra att ni uppskattar "ladda om" - knappen!
    Ha det gott!
    Hälsningar