Radar med blixt - nya webbplatsen

Efter senaste omgörningen av SMHI.se kan man inte längre lägga in ett bokmärke som går direkt till Radar Norden(15min) resp Radar-Sverige(5-min), utan man hamnar alltid först på Radar-Norden(15min) och får sedan klicka två ggr i Kartlager för att komma till Radar-Sverige(5min). Vore utmärkt om ni kunde göra så att detta är möjligt igen.

I övrigt tycker jag senaste omgörningen av er hemsida gav bättre struktur och tydlighet.

Kommentarer

  • Hej Per,

    Vad roligt att du gillar vår nya sida och tack för dina synpunkter.
    Tar dessa vidare med ansvariga för webben.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst
  • Jag skulle vilja ha tillbaka den gamla webbsidan. Den nya är för mig svårare att se på och även svårare att dra i på tidsaxeln.

  • Hej Birgitta,

    Att gå tillbaka till gamla utseendet är inte aktuellt! Hoppas du vänjer dig vid den nya framöver.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.