Radar med blixt

Hej, när jag kommer in på sidan ser jag vad som har skett, jag skulle vilja trycka på pilen och se kommande timmar? För vad som redan skett är ju inte intressant.
Är det någon inställning jag missat
Hälsar H-I Nordqvist

Kommentarer

  • Hej!

    På startsidan kan du, uppe till höger på kartan, välja "Nederbörd". Då får du en prognos som visar förväntad nederbördsutveckling.

    Om du använder appen väljer du Kartor, trycker på lagersymbolen nere till höger på kartan, samt väljer "Radar till prognos 1h". Då får du observerad radarbild fram till aktuell tidpunkt, och därefter nederbördsprognoser.