Radar blixtregistrering

Hej! Jag undrar varför ni återigen försämrar uppdateringen av blixtkartan. Tidigare fanns det uppdateringar var 5:e minut, nu har ni gått tillbaka till Var 15:e minut.

Mvh Per-Åke

Kommentarer

  • Hej Per-Åke! Den finns kvar. Välj kartlager Sverige 5 min.
    Leif Webbkoordinator
  • Hej, jag tycker det känns som ni har tappat upplösningen på 5-minuters kartlagret. Vektoriserar ni lagret eller vad har hänt? Jämför med tidigare bild här.
  • Hej,
    Vi har inte ändrat på upplösningen.

    Med vänlig hälsning,