Radar Blixt

Varför gjorde ni om sidan som var så bra?

Kommentarer

  • Hej Håkan! Den gamla hade en del brister som var tvungna att åtgärdas. Vad är det du inte gillar med den nya? Den har i princip samma innehåll som förut.
    Leif Webbkoordinator
  • Håller med Håkan,den nya  blev sämre. Gillar inte den nya kartans grafik,stel och ryckig..

    Birgitta Pettersson
    4 Okt

  • Hej Birgitta,

    Tråkigt att höra att du inte tycker om den nya layouten på hemsidan.

    VI tackar dock för din feedback och kommer föra vidare den till våra utvecklare.

    Vänliga hälsningar,