Prognos

Prognos:Markaryd 30/7,,,fel,fel,fel,fel.Prognos Markaryd 31/7,,,fel,fel fel.Fråga :Var,vem kan ge rätt väderprognos?

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    Tack för ditt mejl.

    Vi tar gärna emot kritik för att kunna bli bättre, men denna typ av meddelanden säger ju oss ingenting. Hur tänker du att vi ska kunna hjälpa till? Det finns ingen mer information att gå på mer än ort och datum. Vad är det i prognosen som är felaktigt?

    Med vänlig hälsning,